понеделник, 15 септември 2014 г.

Изненада!

1 април 2014

Тъй като ще публикувам статията доста по-късно, ще записвам реалната дата на всички публикации по темата най-отгоре, докато тя не стане официална :)

И така, на 30 март 2014, след един-единствен опит (който дори не трябваше да е такъв!) се оказа, че съм отново бременна. Планирахме второто дете, но ми се искаше да стане малко по-късно - да мога да играя в двете следващи постановки на нашия самодеен балет (догодина школата има юбилей!) и евентуално да мога да "изкарам" (както самите те казват) моите ученици докрай. Става въпрос за класа, на който съм класна от вече три години и който догодина ще завърши. Имаме много добри взаимоотношения и се надявам да не ги разочаровам. Също така ми се искаше големият ми син да е във втори клас поне, за да е свикнал с училище и грижите по братчето или сестричето му да не му пречат, както и нощното реване!

Но явно така е рекъл Господ! Сега остава да направя каквото мога, за да извлека най-доброто от ситуацията. Целите ми са:

1. Да успея да остана във форма, за да изиграя двата танца, които вече започнах да репетирам от няколко седмици. Проучих въпроса и се оказа, че професионални балерини са играли до 18 седмица на бременността, моята учителка до 4-тия месец. Около нашия спектакъл аз ще съм 14 седмица или едва в началото на 4-тия месец, тоест съвсем възможно е да успея.

2. Да намеря подходящ заместник за учениците си за догодина. Вече ми се въртят някои имена в главата, остава да говоря с тях.

3. Да намеря подходящ класен за моя клас. Отново имам някого предвид, дано се съгласи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар