вторник, 15 декември 2009 г.

Защо!

Из сайта на СУ:
Защо чак сега!!! Защо!!! След като две последователни години кандидатствах за специалност Индология в СУ, ходих да се моля да ме прехвърлят на мястото на отказала се позната, която бях запалила по тази специалност, но която така и не разбра защо и се отказа да я учи... Защо, м..... му!!!! В моя живот всичко става така - с 257354241524524 години закъснение!!!!!!! Всичко, което искам или което търся, или към което се стремя, закъснява УЖАСНО! Сега какво - да почвам наново да уча английска филология, да зарежа семейство, дете, досегашно развитие на прага на възрастовата дискриминация за получаване на работа или за развитие в нова сфера - и да се юрна да уча Индология от самото начало!????? Знам, че можеше да се сетя и по-рано, но като си спомня колко ми беше опротивяло ученето в тоя университет! Никак не беше за мен - как избутах, аз си знам :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар