петък, 28 ноември 2008 г.

Yes, yes, yes, yes!!!!!!

Най-накрая, за пръв път в живота си, се чувствам добра майка! Yes, yes, yes, yes!!! И ний сме дали нещо на света!!!!

Току що в "Часът на мама" чух да препоръчват техники за хранене, които сама си бях измислила и прилагам от известно време. Става въпрос за храненето с две лъжици - едната за мен (с която храня Ники), другата за Ники - да си бърка в чинийката или купичката и да се опитва да яде сам. Често храни и мен :-)))

Също казаха, че след 1 годинка е добре детето да се храни с храната на възрастните, разбира се, ако е здравословна. Това също го прилагам, откакто Ники навърши годинка!!! Просто готвя с по-малко сол... и по-често :-)))

Храним се заедно на масата...

Въобще... много съм щастлива! Най-накрая и аз съм добра майка!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар