петък, 12 декември 2008 г.

Не на спама!

Единственият начин да не сте получавали съобщения от сорта:

"Бла-бла-бла - страхотно стихотворение или мантра - предай на 3547368746354 души до 5 секунди, иначе най-голямото нещастие ще ти се сучи. А ако го предадеш ще си най-обичан и честит!"

Лично аз колко пъти съм се връзвала на това, горното. И макар, че разпращах ли, разпращах като луда, това не спаси баба ми. Лека й пръст!

или

"Не приемайте съобщения от 'jhfeaerkgfa', това е вирус, който ще унищожи компютъра ви."

или

"Бла-бла-бла предай нататък, защото скайп затваря врати... ще ви се изтрие акаунта... ще ви се изтрият контактите..."

Никога не предавам, вече години наред, а акаунтът си ми е здрав и читав!

и т.н. и т.н. Все един и същи СПАМ!

... е просто да сте от друга, по-добра планета!

Разбира се, той направо завладява света, защото удря право в десятката - хорската суета. "Суетата, любимият ми грях", казал дяволът :-)
И какво ще стане като всички сложим (х) пред името си в памет на нелепо загинал студент? Предполагам за този случай става въпрос, макар, че в единия вариант на спама, получих съобщението с 'ученик'!!! Може би спамърът не е бил съвсем наясно за какво тъжи!
Да, насилието по света е нещо ужасно, толкова ужасно, че дори не смея да пиша за това, за мислите си по този въпрос. Тоест пиша, но не смея да публикувам. Защото всяко изказано нещо е мантра. Не му трябва на света и моят страх, ужас, потрес, опит да разбера... Бих се присъединила към шествието в София, ако бях там. Бих носила лентичка, бих запалила свещ. Но тези хиксчета в Скайп... моля ви, само на мен ли ми се вижда нелепо? Как ще станем по-добри с (Х) или [x]??? Какво ще променим, кой ще види протеста ни? Ами какво да правят хората без скайп, компютър или интернет? Да си сменят името по паспорт???

Всичко това е просто един начин да сме ужасно пасивни и същевременно да вярваме, че правим нещо. Да се радваме, колко сме добри, щото имаме (х). Суета!

Нека спрем спама! Аз лично поемам отговорността "най-лошото нещо да ми се случи"...

Моля, който прочете това, да НЕ го разпраща на 576969 човека до 39 минути и 15 секунди :-)))

ПП
Много се чудех дали да публикувам това, защото не искам да обидя хора, които обичам, уважавам и за които знам, че са наистина дейни, добри и искат да променят нещо в света. На всички тях искам да кажа, че ги обичам!

Освен това блогът ми е широко неизвестен и вероятността някой да прочете това е съвсем малка. Също така това е моят онлайн дневник и имам право да си пиша каквото си искам! Поне ще ми олекне, защото наистина много се дразня.

Няма коментари:

Публикуване на коментар