събота, 4 октомври 2008 г.

Да живее blogger!

Представям ви още една кефеща черта на blogger - възможността да добавя yahoo pingbox. Това е едно приспособление, което ще намерите в първата колонка вдясно, най-отдолу. Представлява директен чат с мен, когато съм онлайн. Дали съм онлайн ще видите на самото приспособление, то ще си пише :) Не е необходима никаква регистрация или инсталация. Дори може да не си пишете и името! Но тъй като на анонимки не вярвам, предпочитам да си го напишете :) Можете дори да си запазите настройките с ваше име-nick и това да си е вашата връзка с мен (ако нямате друга), без да се регистрирате където и да е и без да сваляте и инсталирате каквото и да е! На мен също ми е супер удобно, защото съобщенията пристигат директно в любимия ми yahoo messenger и не се налага да правя 9792374237-та регистрация в пореден сайт (като при meebo, например, който е подобна функция в безплатната версия на wordpress, но много по-неудобна за тази си цел).
Много яко, нали?
Ще чакам да си бъбрим :) Особено с тези, с които иначе не съм свързана поради ред причини :)

ПП Май, за да няма проблеми, се иска последна версия на adobe flash player за браузъра. Ако го нямате инсталиран, може да показва фалшиво, че съм офлайн. Инсталацията е безплатна, така че ъпгрейдвайте на воля :))))

ППП А, да! И още нещо - разговорите чрез yahoo pingbox са напълно лични! Само двамата участници в разговора виждат за какво се говори и че изобщо се говори :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар