събота, 19 април 2008 г.

Моята група

Винаги съм търсела да се приобщя към група, която съществува не само като отрицание на всичко и всички, които не са като нея. Като студентка се бях запaлила много по хата йога. И все още съм. Но от доста време не практикувам активно, защото имам нужда от група, която да ме насърчава и да ми помага да се усъвършенствам. За съжаление, групите от хата йоги, в които съм попадала до сега, все ме разочароват. Обикновено в началото на сеансите се отделя значително време (уж за духовно зареждане) за злословене спрямо различни групи хора и определяне на добрите и лошите... Е, това не го бях чела по книгите... и никак не смятам, че се вписва в разбирането за духовно извисяване, владеене, разбиране, мъдрост, добрина, йога... Желанието ми е да се измъкна от завистта, принизяването на другите, с единствена цел собствено възвеличаване, ограничеността, а не да се захранвам от тях. Искам да се науча да приемам другите, а не да ги мразя.
Къде ли е моята група?

Няма коментари:

Публикуване на коментар