вторник, 1 април 2008 г.

Нова сбъдната мечта!

В събота, 29 март, се сбъдна поредната ми мечта- да засадя поне едно дърво в живота си. При това не само се сбъдна, ами се умножи по доста :) Заедно с Нанко участвахме в залесяване организирано от За да остане природа (www.forthenature.org) край с. Дълбоки. Не съм си представяла, че може да ми достави такова удоволствие! Времето беше превъзходно, доброволците бяха все млади ентусиасти, които даваха всичко от себе си, въздухът беше наелектризиран от съзидателна енергия.

Всичко това обаче, нямаше да бъде възможно за нас без подкрепата на татко. Той ни закара с колата и наглеждаше Ники, докато ние засаждахме. На Ники също му се отрази доста добре. През целия ден- от около 8 сутринта, до към 4 следобед той се събуди само два пъти, за да яде. През останалото време сънуваше сладко в количката, полъхван от свежия вятър...

Много ми се искаше да остана поне до 18 часа и да засадя възможно най- много дръвчета, тъй като не можехме да се включим и в неделя. Само дето рано рано силите ни напуснаха и трябваше да си тръгнем по- рано. На следващия ден бях с мускулна треска (аспиринът спаси Нанко), но и много щастлива.

Дано и тази събота не вали, за да идем пак :)


Ето и едно slideshow-це от мероприятието :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар