вторник, 13 юли 2010 г.

Розово

Напоследък Ники не може да се раздели с розовата си количка, в която вози розово мече (сигурно един ден ще ме намрази, затова че съм публикувала това изречение :) Във връзка с това уточнявам, че всъщност Ники се вълнува от количката, а не от цвета й. Когато я купувахме, нямаше в други цветове (може би защото всички момченца са луди по тези колички и синята серия свършва най-бързо). Това че и мечето е розово, също е случайност. Беше си нормално бежово мече, но като ходи при баба Бойка и дядо Бойка :))))) са му дали розово. Може би за да е в тон...).

Мен обаче сериозно ме налегна нуждата да се заобикалям със свежи и розови цветове. Старият ми темплейт беше много красив и професионално изпипан, но леко взе да ми тежнее. А този е един такъв лек и пърхав...
Дано ви хареса тази нова премяна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар