четвъртък, 7 август 2008 г.

Не пазарувайте в Практис!

Силно съм разочарована от този магазин. Бях с много високи очаквания и когато решихме, че ще слагаме масивен паркет в стаята на Ники, реших да проверим какво предлагат те. Днес отидохме с татко и ето какво се случи: 100 часа се въртях пред паркетите, за които нямаше никаква информация - нито вид, нито цена, нищо. Няколко пъти попитах някакъв Венци (понеже не беше ангажиран с клиент) дали може да ми обърне внимание, а той все казваше да изчакам колежките, той не можел. В един момент попитах едната колежка, а тя викна въпросния Венци. Той дойде, но сърдит, че съм му развалила рахата, строснато ми изреди цените на някои паркети, без никаква друга информация, без да ми обясни кой паркет какъв е и колко допълнителна работа ще изисква (лакиране, лепене и т.н.). Бях доста смутена, защото ситуацията беше неловка, все пак ме обслужваше човек, който преди секунди ми заяви, че не може да ме обслужи. Забравих си въпросите (нещо по принцип необичайно за мен) и той си продължи с важните задачи. След малко се сетих за един въпрос и го догоних. "А колко струва монтажът?", попитах аз. "12 лева на квадрат." беше отговорът (ама май имаше и стотинки). Малко ми се видя измислена история, той не провери нито една цена и според мен доста си измисляше. В крайна сметка имаше екзотичен масивен паркет, лакиран, в който се включваше доставка и монтаж, само за 43-44 лева на квадрат (а не беше на промоция, това си беше редовна цена!!!). Ако направя сметка за трето-четвърто класен масивен паркет (не знам какъв, нали не ми обясниха, но за качеството прецених по вида), нелакиран, с големи пукнатини, 25 лева на квадрат за паркета + 12 лева на квадрат за монтажа + около 5 лева (грубо) на квадрат за лак.... то какво се получава? Май излиза по-изгодно да си сложа екзотична настилка. Но и това не се знае със сигурност, защото табелката с цената и информацията за екзотичния паркет се търкаляше по пода. Може и стара да е била. Но как да знам като тези, които би трябвало да ме информират явно днес не са били на кеф!
Искам само да уточня, че аз съвсем любезно, без да викам, попитах няколко пъти кой друг би могъл да ми даде информация. Оказа се, че НИКОЙ! В целия магазин не може да се намери човек, който да обслужи клиент! Има само две колежки...

Няма коментари:

Публикуване на коментар